once upon a time.

Eftersom jag gillar att berätta historier fortsätter jag!:

En kär väninna till mig var en gång ute på krogen. Hon kom hem och alldeles utanför hennes portdörr vart hon så himla kissnödig. Hon satte sig mellan bilarna och kissade.. Men det råkade som komma bajs! Och där kunde det verkligen inte ligga en bajskorv. Hon tog bajskorven med handen och kastade bort det.
Väl dagen efter på jobb kom hon på det.. Och gick och tvättade händerna en extra gång! Saken tillhör att tjejen jobbar på restaurang. i ett kök. MUMS.



Hockeyn igår väljer jag att inte kommentera. Men jag vet varför Sverige spelade så dåligt. För min vän som brukar sätta på hockeyspelare inte hade vart med nån i tre kronor. VI SKYLLER PÅ HENNE!!


Annars då kära bloggläsare? Lever ni?

Kommentarer
Postat av: Pao

Nepp, har avlidit i brist på blogginlägg

2011-05-17 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0