när man inte riktigt har koll.

En tjej jag känner låg med en kille vid typ 3 olika tillfällen. (som förövrigt ser ut som Karlsson på taket)
Sen råkade vi få reda på via en bekant att denna killen har Aspergers syndrom
Hon "FAAAN! JAG HAR KNULLAT PÅ ETT MONGO ETT PAR GÅNGER!"
Samma kille blev en söndagsnatt hämtad inne på dippan av polisen.. i handbojor! Var tydligen en ganska känd knarklangare för småkidzen i Oh-rey.
Apropå Åre. Drar dit ikväll jag. Tänkte försöka sova på stället det var tänkt jag ska sova på denna helg.
Var på bolaget.. Hade lite svårt att bestämma mig för helgens alkohol. Blev en platta öl, 3 L cp-rosé och en flarra rödtjut. Tror jag klarar mig.. EV.
hej hej hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0