jag är bakfull.

Igår anlände jag och min kära far till Oslo! Det första vi gjorde var att knäcka en öl.. Klockan var inte ens 16.
En öl blev till flera öl. (och whiskey för pappas del) så gick vi ut på stan o hälsade på alla mina vänner.. det blev flera öl. Pappa blev fullll.. Så jag vallade hem han (han fick fyllekäk även) Sen så drog jag ut igen! DÅ blev jag full.
Sen tyckte vi att efterfest o vin var smart. Inte smart i morse då pappa vaknar o ska åka och när 2 killkompisar kommer (dom vi efterfestade hos..) då ena blitt mordhotad och inte riktigt vågade vara hemma..
Lilla Albin har gått o blitt känd (Ni såg ha väl på plastikturisterna?!) och alla uppskattar inte riktigt hans öppenhet med saker o ting!
iallafall. kl. 9 i morse blåste jag ca 1,5 promille enligt pappas polisblås. Bra där pony! Nu har mina dubbla treo börjat verka. skönt.


Fick ett sms av min chef igår såfort hon fick nys om att jag var back in Oslo
"Emilie!! velkommen tilbake! jobbe i helgen?? ;)"
Snäll som jag är (även fast jag har tjänstledigt tills onsdag) svarade jag självklart ja..

Blir ju mer ölpengar så!


men hejdå-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0