En vecka kvar tills det riktiga livet!

Schysst att jag idag tog med mig Johora till lilla Ebba. Jag gosar med den lilla 10 veckors flickan. Jag tar av mig brillorna. Bebisen spyr!
Jag vet att jag inte ser ut som en modell osminkad.. Men hey!?
Om en vecka sitter jag förmodligen i Oslo med en välförtjänt öl i min högra hand. Öl måste man få dricka efter en roadtrip på ca. 65 mil! Sen en urpackning av bilen. Sen ett helvete att hitta en parkering i den fina norska hufvudstaden! ÖL ÄR LIVET!

Nu är jag sliten i min kropp efter ännu ett hårt träningspass. Men vet ni! Nu 2,5 veckor efter mitt säsongande är slut kommer jag faktiskt i mina jeans igen! s k ö n t .
Nästan värt att fira med en öl.. eller rödpang! Men lite patetiskt att dricka det själv? (fast vem har sagt att jag INTE är patetisk..?)

Mjo. nu hade jag ju kunnat bjuda på en bild. Men kan inte slita mig från mamma o pappas MacBook! mums.
Kanske lite senare ikväll när jag krypit ner i min säng med min dator. F a s t. i vanlig ordning lär jag somna som ett litet barn. Ännu en fördel nu efter säsongen. JAG KAN SOVA IGEN!! sug på den ni! Nu blir det inte 4-5 timmar per natt. (.. sen så ligger det ingen halvsvettig karl bakom mig heller..)

Heeejdå mina vänner o bekanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0