en blogg är en blogg

För att en blogg ska vara intressant måste det stå intressanta saker. Man vill inte läsa saker som att:
Hej jag heter Pony och har just nu tjänstledigt o jobbar inte en enda dag under Maj månad. Denna månad bor jag gratis hos mina föräldrar, får gratis mat, får ta deras finare bilar med fulltank på eftermiddagarna o helgerna. Här finns även ett supersnabbt internet så det är bara att tanka ner hur mkt som helst! Om man inte vill använda sin trasiga dator kan man alltid ta mamma o pappas supersnabba MAC! Jag tränar som ett as för att få bort säsongarkroppen. Om man har tråkigt kan man åka till en grusgrop o skjuta prick med gevären.
När solen väl tittar fram ligger man ute på gräsmattan o steker. Spelar lite boll. Spelar lite kubb. Dricker lite öl. Grillar lite god mat!
NÄ PRECIS! Sånt vill man inte läsa! skittråkig information.

Hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder. Men som sagt. Sitter inte på min dator.. Och vill nog inte att mina iphone-bilder ska ligga på någon annan dator än min! hähähähähä
Nu blir det Östersund en sväng.
Förresten. Om någon har missat det. Så den 26/5 skjutsar mina kära far ner mig till Oslo! Så om ni vill dejta mig medans jag är i Jämtlands gröna skogar, hojta! (.. eller ta en hojt med mig?)

Kommentarer
Postat av: anne

Jaaa jaaaa jaaag

2011-05-18 @ 23:38:20
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: Pony

Men du din jävel! Jag kom till stan för att träffa dig. Och då vägrar du svara! Sånna som du borde inte få ha en telefon! Du kan skaffa dig 2 konservburkar med ett snöre emellan.

2011-05-19 @ 21:22:30
URL: http://groggludren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0