ännu en Fredag har passerat.

Vi gillar alkohol. skål!
Kvällen inleder vi fint med att rasera Johannas köksbord. Med rödvinsglas på.
Sen hamnade allt rödvin i våra hår och mina kläder och johannas lägenhet. Men hey! Sen så råkade ett par tatueringsmallar tatuera hennes golv oxå. Nya modet!
Sen kommer Lovis o plockar upp oss i en taxi o vi drar till en fest där dom hatar Johanna o Lovis.
Jag drack CP-rosé. Efter det kommer jag inte ihåg överdrivet mkt..
Vaknar iaf i Lovis pappas säng i Duved där jag ligger o skedar med Fröken fräkens ragg!
Lovis pappa innan han drog att hon behövde ju inte sova i deras sängar. Eftersom vi gillar att vara rebeller sov vi 4 pers där! Lyckiga Nicke fick ligga o mysa med 3 brudar utan bh:ar.
Jag är trött. En cpstörd Lovis väckte oss kl.10 i morse. hatar henne ibland jag!
Förresten.. Vad brukar man göra en nykter Lördag?? Inte riktigt van med sånt jag..?
haj haj då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0