önskemål från en fining

Jag har fått ett önskemål att börja blogga igen. Men jag har ju som inte riktigt tid eller motivation. Men kanske ger det ett försök. Men alltså, om jag inte är hemma o sover så är jag antingen på jobb. Är full. Är bakfull eller sitter hemma i soffan o mår dåligt över att jag har blivit rånad.

tänkte jag skulle visa er en fin bild. Men min kära Vita Iphony 4 (med bilderna) är i ägo hos en 170cm lång (kort?) utlänning!


Annars då?
Jo man var ju som hemma i gröna sköna Jämtland veckan före yran o hann med en stråketdag.

Min kära Lovis flyttar in till mig i början av september. och nu snackar vi inte dela rum! nono!

ok. nu har jag gett detta ett försök. får la se hur länge det håller.
Anne SPRID DOM LJUVA ORDEN ATT ER FAVORITPONY (hoppas delägaren till bloggen kanske kan lägga ner lite energi i den??) KANSKE BÖRJAR BLOGGA!

pöss o knöll

Kommentarer
Postat av: anne

Jaaaa kom igen nuh!

2011-08-01 @ 22:34:37
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0