Walk of shame..

Äntligen hemma igen...
Idag på jobbet satt vi och pratade om walk of shames, jag kom på min värsta ever.
Hade sovit med becca hemma hos totte och på morgonkvisten vi 9-10 tänkte vi att vi skulle gå hem för Becca mådde så dåligt så vi kunde absolut inte ta en taxi!
Totte bor uppe vid sjukhuset nästan och vi skulle då gå till Ängarna!
Det roliga va min outfit jag hade tunna strumbyxor, pumps och en tunika!
Vi börjar som lite sakta gå efter E14, bilarna som åker förbi tuttar och vinkar och ingen av oss fattar varför, tills vi kommer ner på byn och jag av någon anledning tar mig på rumpan.
Jag har visat RÖVEN hela vägen ner på byn! Kul tjej hej.
Sen går vi förbi en hel busslast med norska unga killar, vi den tiden håller ja pumpsen i handen och har stora hål i mina strumpbyxor, ni kan ju bara gissa vad dom skrek efter oss!
Men värst av allt va nog att pappa hade åkt förbi mig på E14!


Ska byta om från kvällens galablåsa till någonting bekvämare!



Tack och godnatt!



Kommentarer
Postat av: Becca

Men vi hade löjligt kul också! Det känns som att du utelämnar den näst roligaste detaljen...? Du vet, vi mötte nån mer på den vägen..

2011-01-22 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0