vad hände?

Kom underfund med varför jag nästan aldrig har nått roligt att skriva i bloggen, jag har blivit "lill-gammal".
Idag låg jag i sängen och tittade på harry potter ända till Emma ringde och frågade om vi skulle träna!
Efter träningen går jag på ica för att köpa mina jävla morötter, då springer jag på Linda som frågar om vi ska dricka en öl ikväll, men vad svarar jag NEJ jag kan inte för jag har en vit månad men jag kan ju alltid följa med dig och dricka vatten?
Men snälla, vem fan vill gå och dricka öl medan vännen dricker vatten?
Vi bestämmer oss för att gå till Kyrkan och titta på överraskningskonsert istället!
Väl i kyrkan frågar jag mig själv, hur gammal är du? 50+ eller?
Det va jag Linda och massa tanter och farbröder, jag börjar känna mig aningen malplacerad tills dom börjar spela.
Tror faktiskt att tanterna fes i byxan när dom spelade the pretender med Foo Fighters eller sex on fire med Kings of leon, konserten va iaf skit bra.

Nu är det dax att tvätta och städa lite innan sängen kallar på mig!

Haha jag lever familjelivet på egenhand, vem fan har sagt att man måste ha barn och man för att ha en familj? Det räcker gott och väl att ta hand om sig själv!

Over and out
/Lovits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0