Tack finaste Anne

För att du har fixat våran blogg ännu en gång :)

Vilken jävla dag jag har haft, helt färdig när klockan ringer 05.45 så jag vänder mig om och snoozar i en timme :)
Väl på jobbet tar jag mig en stor kopp kaffe, men till min stora besvikelse inser jag att jag glömt snuset hemma!
Gahh jobba på dagis en hel dag med en massa barn utan snus det funkar bara inte, jag slog nästan vad med mig själv om när jag skulle få ett vredesutbrott men jag klarade mig (sprang iväg på ica och köpte snus) :D
Plus att det va skit kallt ute idag så jag trodde att jag skulle förfrysa innan klockan blev 16.45.

Jag tror visst att skreman va lite full inatt, jag fick ett sms, hon ville veta hur jag tycker att flensost smakar?
Jag vill också bli full snart, jag tyker det är roligt att bli full. Jag tror till och med att jag saknar att a Herr Ågren som middagsgäst! Ge mig feberuari nu så jag får bli lite full.

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: anne

Så lite så söta Lovis :)

2011-01-13 @ 23:32:42
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0