söndag.

Ännu en nykter helg har passerat, jag är stolt. Okej jag erkänner jag smakade några munnar vin igår men de är allt jag lovar :D

Va till östersund igår så jag hoppas att jag inte får nån parasitsjuka, eller föresten jag har hört att det är värsta bantningskuren så bring it on.

Nu ligger jag ensam hemma och har tråkigt medan Emilie är ute och dricker öl ikväll, skulle jag vara avundsjuk, nej nej inte alls. Har hon tur kanske hon hittar sig nått litet lammkött ikväll ;)
Kan ju säga det med en gång Emilie gillar bara lammkött så är du över 23 år och är intreserad av Emilie, hitta nån ny (eller ljug och säg att du är 19).

Föresten tycker jag att ni är väldigt dåliga på att kommentera, jag lovar vi bits inte om ni gör det.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0