nyår..

Ja igår firade vi in det nya året, men det vart ingen bra start på året för alla. En vän jag firade med hade önskat att hon skulle få träffa kissie, men så vart inte fallet. Hennes andra önskan var att få ligga första natten på nya året, men så blev det inte heller! Hon kom hem mitt i natten nästan gråtfärdig för att ingen ville ligga med henne, men förhoppningsvis så kanske hon får ligga en gång innan detta år är slut! Dagen efter: Vi vaknar upp alla 3 mår förhållandevis bra alla utom denna stackars vän som blåser 0,79, efter det springer hon fram och tillbaka mellan toan och sängen. Jag måste spy.. Jag måste bajsa.. Jag måste spy.. Jag måste bajsa.. Jag måste spy.. Jag måste bajsa.. Jag måste spy.. Sen kommer hon ut och frågar om det finns nån stjärtsalva för hon har så ont i analen. Ska man börja fundera på om hon fick lite manligt sällskap ändå? /Tuvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0