Det va bättre förr..

Eftersom Emilie har klagat så mycket på att jag aldrig bloggar så tänkte jag börja blogga lite mer nu!

Har haft Harry Potter marathon idag, ytterst trevligt. Klev inte upp ur sängen fören Johanna ringde och sa att de var dax att träna, nu är jag tillbaka i sängen igen :)
Men när jag för en gångs skull ska gå och lägga mig i tid har min kära hyresvärd elefantgymnastik en våning ovanför! HJÄLP!

Har kollat igenom en massa blogginlägg från när vi startade bloggen och kommit fram till att vi va mycke roligare då, så jag tror att det är ett tecken på att det är dax för Emilie att komma hem nu så vi kan vara ute på en massa roliga äventyr tillsammans. Jag menar vem vill inte läsa om en naken efterfest hemma hos mig, där jag tvingar emilie att dricka sprit halv 6 på morgonen? kan även tillägga att hon skulle upp och jobba, och va full som en kastrull när hon vaknade :D

(det här spelet var med på efterfesten)

Kom hem nu då så vi kan festa tillsammans :D

Jag har 2 äckliga vänner som är ute och super sig fulla och håller på med snusk.

Over and out
Lovits


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0