hej hej hej

Idag åkte Emilie hem till Oslot igen , trisst för henne att inte kunna träffa mig mer.
Men eftersom hon tycker om mig så mycket så flyttar hon hit om 3 veckor :D

Vet inte riktigt hur det här ska fungera men det måste lösas på något sätt!
Jag och johanna kan uppenbarligen inte vara ensamma, jag hann bara komma hem idag så var jag rastlös, uttråkad och väldigt väldigt ensam!
Men jag kunnde inte klaga på engång så jag väntade nån timme innan jag ringde och klagade på att det va synd om mig och kände mig ensam, Johanna tyckte lika synd om sig själv och kände sig ensam.

SÅ nu kanske det är dags för en liten kontaktannons:

Jag söker dig som vill komma och underhålla mig när johanna inte kan eller har tid.
Helst av manligt kön (man kan behöva manligt sällskap också) och vara minst 20 år.
Du ska lyssna på mina klagomål, ta mina "sjukdomar" på allvar och köra runt på mig.
Att du kan diska, städa och laga mat är ett plus.
Känner du att du är rätt person för jobbet kan du höra av dig!

Nu ska jag fortsätta vara ensam.


God Natt / Lovis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0