full, fullare, fullast

I lördags va vi och firade A-C på hennes 26 års dag ;D
så vi bröt alltså våran vita månad där och då, och allt jag har att säga idag är:
det va en jävligt dum idé.
Nu ska jag börja leva mitt vita liv för alltid, så lill grisen jag följer med dig på bygget men nyktert ;D
Back to lördag jag kom på att jag hade sjukt mycket roligat att skriva om men nu är allt som bortblåst och lördagen är ett glömt kapitel i mitt liv, nu har jag vänt blad och börjat om på nytt ;D
Tänk att jag aldrig kan få till att dricka lite lagom, varför ska jag alltid bli skit full?

Tack för mig hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 12:15:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0