fuck off BI-FOLK

Igår hade fröken KaMa BI-FOLK FÖRFEST här hemma. Och till er som inte vet vad BI-folk är går det nog att jämföra med flådiga Handels i Sthlm.

Det ringer på dörren. En vakt står där o vill att vi ska sänka musiken (Ni vet stekare måste ju pumpa house på högsta volym) FÖR ATT GRANNARNA HAR KLAGAT?? whaat? Är det dom nedanför som BORRAR mellan 08-20 varje dag? Dom som stör min sömn jämt?
Eller var det dom ovanför som har fest + efterfest varje Fredag/Lördag.
Var det dom till höger (eller vänster om man nu vill det...) Som borrar så mkt att jag snart det går hål på vår vägg?

Men jag skrev iaf en lapp som jag tänkte sätta upp i trapphuset. Men då vart ju nån av stekarna så imponerad av mitt frispråkiga sätt att skriva så han snodde den. Jag ska skriva en ny.


Sen väl ute på fucking studentpartey så såg jag bara sånna här.. Wannabestekare var än jag kollade. Jag drog ner mössan ännu längre o visade gladeligen upp min Lila killjacka i strl L.
Tillslut räcker en dryg jävla kille fuck you till mig. Jag försöker fråga vad fan han håller på med. Men han var så äcklig.. Så en viss Pony går till vakten "hej, han där bakom mig tog just kokain mitt framför ögonen på mig!!"

Svoosch hejdå! Hoppas du hade det bra ute på gatan.
No more student-parties for me. (förlåt Karen. Du är inte som dom. bara lite <3)

Kommentarer
Postat av: hedda

så det var inge kul alls? sorry att jag inte hängde med- då hade det kanske blivit lite roligare :)

2011-01-29 @ 12:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0