foo fighters

Alla som ska se Foo Fighters i Juni räcker upp en hand!!!
(Jag räcker upp en nu.. till er som inte ser)

Sen är det såhär att jag är lite stressad. JAG DRAR TILL SVERIGE I MORRN!
PERSONALFEST IKVÄLL! FÖRFESTEN HOS MIG! (chefen kommer ju oxå.. måste gömma allt vi har i köket)
JAG MÅSTE PACKA! STÄLLA NER MASSA SKIT I KÄLLAREN!
STÄDA!

Imorgon ska jag vara bakis, så då måste allt vara fixat så jag bara kan dra på gardermoen.. Mitt flyg går 15.


Tänkte informera er om att jag nu äter mjölk med müsli och barnmat i! skitgott! Päron/mango pure. Som sylt, fast nyttigare!

jam jam jam jam


Kommentarer
Postat av: Pao

...och alla som ska se Iron Maiden i juli räcker upp en hand nu.

Jodå, jag hoppar jämfota och viftar frenetiskt med armen. :)

2011-01-31 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0