dumma tankar

Min chef tror nog jag har haft sex med kollegan vi hade efterfest hos i onsdags. har ikke det!

Ikväll efter jobb blir det efterfest med alla kollegor. För det är väl bra att börja supa 04.30?

Sen gillar jag att jag har ett jobb där man kan ta sig nåra stänkare före jobb!

.. Jobbade extra på icebar igår. Kul det! jobbade med människor jag aldrig mött förut, det första vi börja snacka om var sex. Ena han ska ha sex med 100 pers före han dör. Han är snart på 50!


annars då?
Jo jag ska jobba o mina 2 sambosar är ledig. Ena super, den andra på bio! Förstå vad taggad jag är på jobb? (verkligen.. inte..) Sen är jag ju som ganska tagg på NACHSPIEL!

yihaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0