bajs o sol

Jag ska börja med bajsolja o vitamin D!

Ricinolja som det egentligen heter ska man egentligen dricka då man är hård i magen. Men jag ska göra det cool style o köra det i håret istället! dock inte för att jag är hård i magen.

Vitamin D för att göra mig så glad o pigg som jag är på sommarn! (Vitamin D får man naturligt av solens strålar..)
Eftersom jag sover då det är ljust ute kan det göra susen för pony! Då kanske jag kan bli nyförälskad i Oslo igen?!


Så snart kommer jag vara en pigg o glad tjej med snyggt hår!

Igår var jag hos frisören. i hennes föräldrars badrum. Men kom undan billigt för det, 500 spänn för klipp o sling! fint!

aporpå det. Efter nyår kollade jag kissies blogg, och tyckte jag såg en bild på denna frisörs kompis.. Jag har mött henne nå gånger o visste att hon, frisören o lite fler folk var på Tott på nyår (där kissie var..)


Jag tyckte det såg ut som ines. Men visste inte!
Fick svaret igår. Det är Ines (till höger om kissie) Men kissie har ju självklart phtoshoppat sig själv så mkt så ines har blitt helt mongosne o konstig i ansiktet! hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0