åre.

Har ni saknat mig?
är ni nyfikna vad som hänt?
OK.

. Jag försov mig första dan på nya jobbet
(p.ga. fylla)
. En kompis till mig hade sex med en 44 åring
. jag råkade få en gäst att bli (kär?) i mig. Stalkade mig o grejer.
"Men följ med till Falköping dåååå"
. en av förra årets toyboy stod o ropade efter mig i baren "Emilie.. känner du igen mig?" hahah.
(yeah, såfort jag träffar han på fyllan har jag ett säkert ligg)
. Jag har haft halsfluss + förkylning. Penicillin 10 dagar. Sista dagen idag! VÄLKOMMEN TILLBAKA ENERGIN!
(jättesköj att jobba i bar döende sjuk.. Då jag inte var så snabb med att gå till doktorn. det fick jag skäll för av fröken doktor)
. Heddis har varit på besök från Oslo! Ena dagen låg hon döende bakis. Dagen efter fick hon ta hand om en fyllepony.
. Afterski deluxe!
. massa jobb
(vad fan hände med att jobba 3-4 dar i veckan?!)
. Fröken Hedvig lyckades slarva bort mitt liftkort. Dagen efter ringer min gamla chef o säger att dom fått in det? HUR??!
. Jag sexvägrar
. Pg.a tröttheten penicillinet ger mig så alkoholiserar jag inte 100%

GE MIG STYRKAN TILLBAKA! DAMN YOU KÅVEPENIN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0