Är de en vanlig dag?

Nej de är ingen vanlig dag för idag kommer lill Griisen :D
Jag hoppas på att få träffa henne ikväll men man vet aldrig, ibland leker hon upptagen och hard to get,men jag vet att hon är lite billig och inte alls upptagen :)
Kanske fick hon ett avskedsligg inatt?

Har börjat gå bh-lös (okej i 2 dagar) för jag har hört att de är bra om man inte vill ha häniga bröst i framtiden?
Nån som vet om det stämmer eller bara är en myt?

nej men man kanske ska gå och ta på sig ansiktet innan jobbet så jag inte skrämmer skiten ur mina pensionärer!

Tänk så kärleksfulla vi kan vara ibland!

Kommentarer
Postat av: julius

Bh-löst är ju vanligt på modebilder. Sexigt och jag medger egenintresset. Flickvän rädd få hängbröst utan bh. Jag hittade då sidan www.007b.com. Under "do bras prevent sagging?" står det är en myt, som givetvis bh-tillverkarna månar om. Du har alltså rätt, bröst utan bh håller formen bättre. Tyvärr lyckades jag inte övertyga tjejen. Tror det var tjej-kompisars kommentarer som fick på behån igen. Så du stå på dig. Var rädd om dina bröst, låt de va fria och om en och annan kille gillar gör väl inget? Skriv gärna ny rapport hur det gått

2011-02-07 @ 03:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0