Snart!

Snart kommer bloggen att komma igång ordentligt igen, för snart bor jag i Oslo tillsammans med ponnihesten :D

Har inte blivit så mycket skriva i sommar för det har inte hänt så mycket, eller ja det började bra med en lite semester ner till ponni och foo fighterskonsert men sen stog jag på min egen fot ramlade baklänges och bröt den!
Så ja där har ni min sommar jag har haft en ballongfot och åkt runt på Sverige turné hos alla frivilliga som ville ta hand om ett mongo!

Eller ja jag va på fäviken i helgen och de va ju spännande med krykor, många norska äldre herrar som la in en stöt men de va väl i prinicp allt ända tills jag hittade en kamrat på krykor. Han blev mitt offer för kvällen tills han sa att han va född 93, barnarov tänkte jag och sov med kläderna på :)
Eller så kan det ha varit så att jag bara behövde en sovplats för natten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0