impoderat brewd.

Igår vart jag imponerad över mig själv!

Jag gick ut o möttre en kompis på någon öl. JAG DRACK 3 ÖL O GICK HEM!!

Kan ju iofs ha nåt o göra med att det kom s.k. partykillers. Paret som bara tog ett glas vin o skulle upp o jobba tidigt.
Den praträdde kompisen på besök hos paret.

Sånna som bara pratade om deras fiskeutflykt ett par veckor tidigare o tog 45 min på sig att dricka upp sitt vinglas.

.... Kanske inte så konstigt att jag drog hem 00.30 iofs.

Inte konstigt alls.


Annars då?
jodåsåattsåhärere. Jag jobbar ju minst 100% på mitt jobb, sen har jag ju lite andra jobb där jag brukar knäcka extra.
Nästa vecka tog jag på mig 3 extrapass på andra jobbet, det vill säga jobba 3 dubbelpass nästa vecka med mkt att göra. Så fick jag sen frågan av chefen på det extra ställen. "ÄR DE DE ENDA DAGARNA DU KAN JOBBA??"

Men hey! Visst att alla chefer vill ha mig.. Men räcker det inte att jobba 140% eller?

tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: anne

Duktig hest!

2011-08-15 @ 23:15:39
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0