fuckin' teasers.

uuuggh.

Gillar I N T E  när man får teaser-dricka-alkohol-sms när man bestämt sig för att stanna hemma.

Nej. Jag har lovat Karen att inte gå ut. Stannar hemma.. Och ser på Harry Potter.
Inte alkohol idag.



För typ.. 3 veckor sen går det rykten om att det var en terrorattack här i Oslo???!

typ en vecka efter det så kommer det in ett gäng DRYGA män till uteserveringen på mina fruars jobb.
Den ena är så dryg så hon vägrar servera honom mer öl.
Sen följer den ena efter henne och frågar.
"unnskyld.. Vet du vilka du serverat hela kvällen eller??" (ok, nu översatte jag det till svenska)
Frugan: "öh.. nej??"
Han: " Vi var första polisstyrkan iland på Utöya, och det var vi som grep Anders Breivik. DU BORDE VARA STOLT!!!!!!!!!!"

Så bara för att man gripit en idiotjävel så får man göra som man vill Hey! soft då vet jag det

Förövrigt så stod denna terrorbombare med händerna över huvudet då dessa modiga poliser kom.
Tufffingar där vaa?



PONY KOM IHÅG. INGEN ÖL IKVÄLL! harry Potter ikväll.


Harry Potter

....  Harry Potter









Harry Potter






ÖL?



Harry Potter

Kommentarer
Postat av: Dåris

MEn HUa INTE kul att Vara nykter. Bältning!

2011-08-10 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0