blogg bleh hej!

Känner att bloggandet inte är nåt för mig. riktigt. nu.

Häromnatten fick jag ta hand om en person som först spydde ner en säng. Sen hängde ut genom fönster.. Ovanför entren! jippie bra där!

Nu har jag jobbat 13 timmar med en sjuk kropp. kul? nej.
Ska jobba dubbelt typ hela veckan.
PÅ LÖRDAG ÄR JAG LEDIG!
Den kommer inledas med en födelsedagsbrunch på en takterass. Dryck till det bli alkohol. Brunchen avslutas med Hoffmaestro o Timbuktu på operataket kl. 17! sen är det bara att försöka hålla ut hela kvällen. Jobbigt läge när man heter Pony svampen o bara suuger åt sig alkohol. Det avslutas förhoppningsvis med ett happy ending? i dubbel mening?

well well.
min kropp skriker, min hals är svullen o jag har haft feber idag och varit döende trött.
Men nu skulle jag vilja ha lite sängkollapåfilmmys med någon.

Har kirrat jobb till Lovis när hon kommer, iaf för september! fint!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0