back on game

Igår jobbade jag 15,5 timmar. Nu har jag blivit människa igen och myst med rosé i hamnen efter jobb. Nu blire fest.
Nu klarar jag av en fylla igen. Har haft mina tvivel efter rånet. Att gå med väska är inte aktuellt på länge, men nu blire en fylla! Blir fint det :)

Denna höst kommer bli underbar. Min bästa Lovis flyttar hit i Början av september, sen kommer bästa Siiid! :)

Pony is baaack on track! har lånat frugans mobil idag. Och ipod. I morrn kommer jag ha mitt vanliga nummer igen!

om det blir ligga? Njet!

Nån som behöver boende i centrala Oslo 7 aug - 30 aug, HOJTA!


Sids tuttar. (o ponys hand)



sid o pony.




<3 en återställd pony. nästan.



Kommentarer
Postat av: anne

åh vad happy jag blir nu när ni skriver!! 2 hela inlägg inom någon dag bara! All creeeed till er! :)

2011-08-05 @ 05:17:11
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0