a dude

Den bankade just på min ytterdörr. En kille kliver in i lägenheten "ÄNTLIGEN NÅGON SOM VILL LIGGA MED MIG!" tänker ju jag. JIPPIE! jaa! Hurra!

Nä inte fan ville han det heller. Han ville bara byta lås på ytterdörren. Jaja. Bättre än ingenting alls. En kille har vart i vår lägenhet. 1 - 0 till mig lixom! hurra!

Borde egentligen dra ut ur lägenheten, ut i solen. Eller dra ner o få min första iphone fixad så jag går att få tag i. Jag borde fixa nytt körkort (kommer få norskt. hjeelp?)
Men. jag har ingen lust att träffa folk än. tänker nog vara inlåst här tills i morgonbitti.
fan måste ner i huset o snacka med nån jävla ledamot-viktigpetter-dude. (wie. då får jag gå in i en killes lägenhet!) 2 - 0 till mig.

Kom o ge mig massage, snälla? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0