vart e du?

LÄS INTE DETTA OM DU INTE KÄNNER MIG.


Min fina vän? vart e du när du behövs? :)


jag vet inte vad som händer. men det är inte jag i mina vanliga kläder.
Jag behöver dig nu.
för mkt, my little pony har bleknat i färgerna, nu är det inte klarrosa längre. om ni er en babyrosa är det mer likt.
Det håller inte.
Snart kraschar jag. Det räcker inte med att ha ledigt en dag i veckan. inte heller 2 dagar med att resa bort.
Nästa vecka får jag veta. Antingen fortsätter det, eller så lugnar det ner sig eller blir ett stopp.

Jag måste få bli mig själv igen. går inte på detta viset.

och ni som känner mig (o inte känner mig för den delen) detta är inte ett farvälsbrev. bara så ni har en förståelse vad som händer egentligen i mitt liv, det är alldeles för mkt på en gång.
Jag kan aldrig sova, eller slappa o egentligen tänka på vad som egentligen skett, då blir det såhär.Jag jobbar så mkt så jag tror inte ens ni förstår. Jag höll på att bli mig själv, då jag ständigt sov i 4 dygn. Men nu återstår ett tag med o se vad som händer, har jag ett jobb eller inte??

Nån eller nåt har släppt min personliga spärr nu. Men jag måste jobba nästan varje dag tills jag kan åka hem. Eller till västernorrland.


Detta är en av inläggen jag skulle vilja sätta lösenord på, då det inte är mig egentligen. Men ibland måste jag bara få skriva av mig. Även fast jag bara är en liten pony.

Jag kräver inte mkt, men jag kräver det för att bli mig själv igen. snälla?

Kommentarer
Postat av: anne

Min fina virvelvind, jag finns ju här! Du har mitt nummer,. Se till att göra det du är bra på, jobba å jobba. Sen så kommer du hem till oss så vi får krama och ta hand om dig! Klart du har jobb, vafan du brinner ju för att jobba! Du vet att allt löser sig till slut, just nu gör det ont och går i motvind.. men vänta bara, snart så vänder det! <3

2010-09-19 @ 10:36:44
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0