sommar i city 2010

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? var i Smögen. och så tog jag nakenbilder på mig själv o la ut på internet
Dog någon som stod dig nära? ja..
Vilka länder besökte du? Sverige.. Eller räknas Indonesien till sommarn?.
Är det något du saknar i sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011? Ett liv? En Jämtandsresa. Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas? 3 Juli. Som varje sommar kanske? ;) Största misstaget? hum hum.. vet inte?
Har du varit sjuk eller skadat dig? Tja, mitt huvud är alltid skadat, skadar mig gör jag väl jämt. Värsta kanske var värmeslaget under Peace and Love. fy saaatan i helvete vad dåligt jag mådde! trodde jag skulle dö. på riktigt alltså
Bästa köpet? Bäddmadrassen till sängen?
Vad spenderade du mest pengar på? Öl
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det fanns en hel del.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Hm. många? eenie meeenie med justin bäver iaf.
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Stundvis gladare, stundvis ledsnare .
Blev du kär i sommar? Nä inte denna sommar heller, 23 år o aldrig varit kär!
Hur många förhållanden? Förhållanden? Sånna förhållanden som varar under en natt?
Bästa boken du läste i sommar?Barboken
Störst musikaliska upptäcken?
Denna
Något du önskade och fick? ja om jag öppnar plånboken får jag allt jag önskar mig!
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
. Mindre jobb.
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010? Jobbkläder, alltså en svart jobbtröja med loggan "Scotsman - at your service" Svarta byxor o svarta skor.
Vad fick dig att må bra?
Underbara människor, och dom små resorna jag gjorde
Vem saknade du? ER HEMMA I JÄMTLAND!
De bästa nya människorna du träffade? Tandtroll
Sommarens sötaste? -  Jag scheelv! ;)
Sommarens hetaste? värmen under peace and love! uffa
Sommarens besvikelse? att jag bodde på jobbet
Sommarens bästa? Peace and Love, min lilla roadtrip i Sverige, Göteborg med flickorna o när jag fick celebert besök av nenne o johora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0