ovisshet

Extrainsatt möte på jobbet idag.
18 personer som måste sluta. Restaurangen som ska stänga 24oktober..
JAG DÅ? Har bara några extrapass i restaurangen. MEN dom som jobbar där har chansen att komma upp till barerna.. hur blir det då med mig? Dom går då på erfarenhet o hur länge man varit anställd. Då ligger jag bra till, då jag varit anställt inom THON i 2,5 år o jobbar i bar. Så jag tror inte jag behöver sluta. MEN TÄNK OM??
Om jag inte kommer upp i en heltid?

Orka leva i ovisshet.. Mer möten blir det nästa vecka. Ikväll blir det öl & irish


18 personer av 60 är rätt mkt.
En av cheferna ska oxå sluta. En annan ska gå ner på 50%


Mållös.
/pony

Kommentarer
Postat av: peddo

men var är detta? varför ska dom göra det? är det dom där äckliga råttorna som spökar?? jag kommer hem på lördag då får vi snakkes!

2010-09-16 @ 23:29:43
Postat av: anne

Välkommen in i detta liv, finanshkrisen livet!

2010-09-16 @ 23:41:13
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0