oskar linnros

Igår var vi på Oskar Linnros. Dålig spelning!
Heddis tog en fin bild på han o mig, HON MÅSTE GE MIG DEN! :D


Annars så tror jag att jag ska sluta dricka. Jag blir så härjig! Måste sluta härja.
Mina hemnycklar hittade jag inte igår, letade som en tok när vi drog. Jag visste att jag hade lagt dom på byrån.. Men dom låg inte där.
Jag lackade totalt i natt, gick lös som en galning här hemma. Kastade glasgrejor i backen för jag var så arg.

Idag vaknar jag av ett samtal från Am: Jag har dina nycklar!
Så lät det inte igår när jag både skickade sms o ringde.

Hehe. det är mkt agg från mig nu!

3 veckor tills sköna gröna Jämtland!

NÅGON SOM HAR EN BIL ATT LÅNA UT DÅ?
Min är avställd, o mina päron jobbar om dagarna..
På Lördagen ska vi till stugan! åååh :)

Kommentarer
Postat av: Pao

Om tre veckor är det snarare osköna vita Jämtland, men jag hoppas att du får ett bra besök med en massa avkoppling och bortkoppling från allt...

2010-09-23 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0