Ligger o koser mig

Sov ovanligt bra i natt/morse. Kan bero på ren utmattning :P
Somna väl runt 04.30-05 kan jag tänka mig (kom typ hem från jobbet då..)
OCH KLEV UPP 15! gööött mos!
Vaknade bara nångång av att fitthelvetesjävlakuksugar-grannarna renoverar o borrade kl. 8 i morse. Dom brukar inte göra det förrän 11 på morgonen, men lite extra tidig i morse. suck.

Ikväll börjar jag inte förrän 22.
Jag har märkt ett par saker de senast veckorna:
Om jag äter blodgrape domnar mina läppar bort (tänk inge snuskigt) o känns som nån sticker nålar i dom
Äter jag tomater (har bara ätit körsbärstomater) får jag typ sår/blåsor i munnen samt klåda..


Skitkul att bli mer allergisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0