jag o Mr Jameson



Jag o Mr Jameson (whiskey..) sitter här i ensamheten o kikar på bilder på kusin <3 o hans dotter Jasmine (Som jag aldrig hunnit träffa..). Samtidigt som Thåström- Fan Fan dyker upp på spotify.

Hoppas Helena snart kommer hit från sin poledance!
Kan inte sitta här o deppa över massa skit o att jag kanske mister jobbet!
Äckliga kissie tog efter Helena med poledance.


HAHA. jag ringde just min svenska telefon för o se om min norska funka (den får damp ibland..) o mitt mobilsvar på svenska låter som en uteliggare. Jag var iofs full när jag pratade in det vet jag.. hm.


Hm, jag tror jag tycker bättre om Bushmills än Jameson i irish?

Kommentarer
Postat av: anne

Oj nej, var det hon som jag sa, negerunge till? :( skäms

2010-09-16 @ 23:39:25
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: emilie the pony

Nej det var ett annat kusinbarn...

2010-09-17 @ 12:24:34
URL: http://groggludren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0