ja bajsa nästan på mig

Igår fick jag ett samtal ca. 21.30 av fröken L

Fröken L: Jag är så full Emilie!
Jag: Va? vart är du då?
Fröken L: jag vet inte..
jag: Vilka är du med då?
Fröken L: Jag vet inte...
jag: Vart har du varit då??
Fröken L: jag vet inte.. Jag är såå full! *hick*
Jag: Men.. Vet du ingenting?
Fröken L: Jag är på ett hotellrum!
... Nu börjar jag kallsvettas o springer ut från min bar.
Fröken L: Kom o heeemta mig.. jag är så full..
Jag: Men kan inte, är på jobb! Men seriöst, vilka är du med?
Fröken L: Jag var med Dag. O hans kompisar.
Jag: *pustar ut* Ok, men nu är du själv på ett hotellrum?
Fröken L: Jaa.. *Och så spyr hon o vi lägger på*

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Haha ja det skulle jag gärna göra, men vet inte hur man sparar de som vanliga filer eller överför.. Undra om man får publicera det också, hmm. Hööhö^^

2010-09-12 @ 18:03:14
URL: http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: anne

Lindex baby! 129:- styck å e såååå sköna! Tänkte direkt på dig då jag såg den leopardiga :p

2010-09-13 @ 16:49:22
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0