Hej

Mitt personliga rekord jag snacka om i förra inlägget var att: JAG INTE HADE DRUCKIT PÅ EN VECKA!
kan ju ha med o göra att jag jobbat till 04 varje dag.

Så det firade jag med en fylla! tror jag vart fullare än jag tänkt mig.. Eller fyllan kom som på vägen hem, jag gick hem med hedda, det kommer jag ihåg.

Jag hade tydligen lagt mig o rullat i gräset o låtsas ätit (kommer inte ihåg)
För eftersom jag är en Pony ska jag äta gräs.

Jag vaknade upp i soffan (whyyy?)
ida sa att jag hade legat på golvet i hallen i natt (vet jag inte om jag tror på??)

Jag hade skallebank, men det botade min bästa vän TREO (Som jag förövrigt blitt beroende av :( )
Lönen kom idag! Det firade jag med att betala räkningar. Men hittade inte hyran.

Nu tror jag min sambo sätter på sin flickvän. Hon gillar att slicka hans analhål, och stoppa in ett finger! Och det skämtar jag inte om..

/pöny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0