bara massa jobb

Inatt när jag kom hem från jobbet (typ 03.45) så hittar jag min kära sambo Ida (Som varit ute o supit) på golvet bredvid hennes säng.. Hon är sååå full, att hon knappt klarar att ta sig upp. Hon tvingar mig att lägga mig bredvid henne i sängen.

hennes chef ringer o kollar om hon tatt sig hem (han var väl med ut o söp..) Ida kommer inte ihåg vad jag heter.
Vi har känt varandra i 1,5år o bott samman 1 år.

Hon ska ringa massa folk i hennes telefonlista, fast än hon knappt kan prata. tillslut går jag från hennes rum o släcker lyset.
nu för en halvtimma sen knackar hon på min dörr: EMILIEEEE! KAN DU ÖPPNA SÅ JAG KAN KOMMA IN!
jag släpper in henne på mitt rum. Hon frågar vad som hände i natt.

Sen går hon o spyr. Jag ger henne en resorb o nu sover hon.

Jag filmade henne i natt, men nån dum blondin höll för microfonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0