åh nej

Vad dum jag är. Tackade ja till att jobba i dag, när det egentligen är min lediga dag! yäyä.
Jag har ju iaf ledigt på Söndag!

I morrn kväll kommer jag kunna citera bläckfisken från Hitta Nemo "Åh nej, nu bläckade jag på mig!"

Apropå Nemo, så inatt när jag kom hem från jobbet vart jag överlycklig att ett nytt avsnitt av Kungarna på Tylösand låg uppe! Dom känns ungefär som en Åresäsong?


Annars är detta en stor dag för oss. Vår thaibebis ska lämna in nycklarna till oss o Karen flyttar in! = VI BEHÖVER ALDRIG MER STÄDA HELA LÄGENHETEN O KÖPA ALLA SAKER (toapapper, tvål, diskmedel m.m) EFTER HAN O FLICKVÄN! Jag behöver inte vara orolig att mina strumpor o handdukar m.m. försvinner!
Så. det. blir. NICE!

/happy pony


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0