visa fittan så får du inte popcorn

Mamma ringde mig just o sa att jag blitt kallad till cancerprov? Hade fått brev.
Tydligen visa fittan o kolla i den o se om allt är bra. Men kul heja! Förhoppningsvis kan jag inte gå, blev kallad den 29 okt, och då är jag back i Norge. Men min dumma mamma skulle ringa o kolla om jag kunde få nån tid nu när jag är hemma.
Inte så sugen att sära på benen jag. Trodde sånt var från 25år. Men jag är iofs i farozonen så är väl bäst..
(Pao, kul att vi snackade om det härom veckan!)

Men min kissemurra är min kissemurra!!!!!!!!!!!!!
(kanske kan skicka Johora istället, hon gillar sånt. Speciellt att visa hennes hängpattar för äldre doktors snubbar)


Men då för det tankarna till en annan sak. VARFÖR KOLLA MAMMA MIN POST?
Tänk om det hade varit ett brev "Hej du har klamydia" Då hade mamma nog blivit misstänksam o insett att jag inte är hennes duktiga dotter som fortfarande är oskuld.



Förresten så frågade jag min kissemurra nu om den mår bra, den mår prima o säger att den inte behöver undersökas av barnmorskan i Järpen.
Tror ni det funkar att säga? Jag tror det.





åhh.. kanske ska börja packa? alternativt ta fram väskan jag ska packa i?
eventuellt..

Kommentarer
Postat av: anne

jag tycker det e bra att du får visa upp det fina där nere.. men hoppas du inte får popcorn för att du göre utan ett bra svar ist.

2010-10-10 @ 19:07:02
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: anne

sen ordet fitta tycker jag inte om.. säg murra eller mutta!

2010-10-10 @ 19:08:01
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: anne

joniz tycker om att säga persika åt våran murra..

2010-10-10 @ 19:08:41
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker du ska säga tuppa! Och jag blir Faan inte kallad, vart 23 år mkt längre än du, så jag kan ta din tid:P

2010-10-11 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0