tant pony

Så, nu har äntligen fröken Jessie Pessie Karlsson gått ut offentligt med att hon håller på att bli en tjockis!
JAG SKA BLI TANT PONY!
Så vad jag tycker om "mitt" framtida föl.
Det måste heta nåt som associerar till mitt namn, förslag: Poni, Pony JR, Lilla gubben, Emil, Emilia, Emelia, PonyE.
Så Jessie måste oxå försöka övertala Harry Potter om att kolla könet. Alt. Jag tar med Jessie på ultraljud, så kollar vi upp det o bara jag får veta. HALLÅ! Jag måste veta om jag ska köpa en rosa eller blå sparkdräkt!
(med dödskallar på..)
barnet får inte spy eller bajsa så mkt
det är lite eeeklit. Iaf när jag är i närheten.
Pony JR måste hitta en till förebild förutom mig, för man behöver 2, mig och Justin Bieber tror jag blir bra.
Det enda barnprogrammet Pony JR får kolla på måste vara My little pony (Och på helger se repriser av Kungarna av Tylösand)
Pony JR måste få en snabb barnvagn. Så den måste ha en motor på. Och vara svart. Med flames. Och döskallar. Pony JR ska vara den coolaste bebisen i Mörsil! (och kanske den enda bebisen i Mörsil?)


Såhär ser Pony JR ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0