singellivets baksida

Bästa kommentaren skriven av min vän:

"Funderar på vad jag ska hitta på här i livet. Just nu suger jag av feta killar och tigger knull av diverse bekanta. Känns ju ganska lågt. Ska man leva singelliv ska man göra det glamouröst!"
-

Norskarna är tjock. Och knäpp. Jag var just på butiken o handla. Jag hitta nåt som hette Römmegröt, som innehåller Römme (typ creme fraiche) helmelk (tjockismjölk med 5%?) och vetemjöl. Det skulle man servera med smör, kanel och socker.
Tjockisarna verkar vara rädd för att vara nyttig, så dom måste blanda fett med kolhydrater.

Om jag köpte det?
SJÄLVKLART!
Om det var gott? Nej. Smakade efterrätt (jag körde ändå utan socker)
Om jag tålde all laktos? nej...

Vad som skjer härnäst?
träffa Helena o sen jobba.


Fan. i morrn är det avslutningspersonalfest. Restaurangen på jobbet stänger. 18 personer ska sluta. Det resulterar i en dunderfest med gratis öl.
Vet inte om jag vågar.. :S Jag kommer bli fullast o göra nåt olämpligt. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch vad seg jag var idag. Vi peppar snart igen bruden! Gå all in imorgon förresten. Och ha massa spännande historier att berätta för mig sen :D

2010-10-23 @ 22:04:09
URL: http://helly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0