om en vecka

Om exakt en vecka sitter jag (eller, förhoppningsvis ligger) Jag på en buss hem till JÄMTLAND!
Eller där ljög jag. På en buss till trondheim, för att senare hoppa på ett tåg till Sverige o sköna gröna Jämtland!!

Tänkte hoppa av där vi minst anar det.
Eller. nja, kan ju berätta förresten. Tar fanimej o hoppar av i Östersund! Min kära far jobbar där o han ville ha mig, och visa upp sitt nya jobb (han har startat ett nytt företag där..) Sen får jag ta hans bil tills vi är redo att åka hem.

Bil. Östersund. klingar det nåra klockor fröken?

Så Måndagen 11 oktober. Då blir jag lycklig, ni blir lycklig! alla blir lyckliga och livet blir helt underbart!

<3

Kommentarer
Postat av: anne

Åh darling du kommer heeeeem! Finaly, skynda dej nu.

2010-10-04 @ 10:11:33
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0