lördag

I "morse" när jag vaknade var min första tanke. "fan jag är bakis" Så tyckte jag synd om mig själv ett tag..
men så kom jag ju på att jag var på jobb i natt och faktiskt inte drack nåt igår! (en liten shot kanske slank i mig iofs..)

Som man kan lura sig själv! pju.
I morrn drar jag hem till kära sverige kom jag på idag. Synd att jag inte fixat allt som jag skulle...

Och för er som missat det så kommer jag vara kvar i Oslo tills februari, då blir det Åre igen! (kära Lovis hade förexempel missat det)
Alla chefer älskar mig så extrajobbet har ju redan hört av sig och chefen på olympia (hon som har boendet oxå) fixar självklart allt åt mig tills februari, ska möta henne nu när jag kommer hem :)

- det går bra nu.

Min lönespec betättar för mig hur mkt jag egentligen jobbat. sjukt. Min högsta lön ever!
Jag behöver semester o nu ska jag få det :) Är nog därför jag varit så glad hela veckan, för kroppen min vet att snaaart är jag hemma hos mor o far!

Off to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0