ledsen hest

Inatt när jag och mina vänner var på fridays fick vi damp. Min väska var borta. Med plånbok, hemnycklar, telefon.. u name it!
Mina vänner gick, och jag satt helt själv på Fridays utan telefon o pengar. Om jag hade haft en plånbok hade jag kunnat köpa mig en öl. Men nu gick ju som inte det.. Jag satt där i 45 min o väntade på att dom skulle stänga. Vid stängning hittade jag allt utom plånboken!
När jag väl kom ut därifrån, kl. 4 efter ha gråtit i min ensamhet vill jag inge hellre än att ta en taxi hem, MEN HUR FAN I HELVETE FUNKAR DET UTAN PENGAR???


Nu måste jag vänta en timjävel på att fridays ska öppna så jag kan höra om dom hittat den. Jag är hungrig, men har ingen mat. OCH INGEN PLÅNBOK

Kommentarer
Postat av: anne

Tänk om du hade din nya iphone nu då i väskan.....

2010-10-31 @ 13:33:30
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: emilie the pony

ja, men sånt har jag tänkt på så tecknade en drulleförsäkring! Skitbra. Om jag råkar göra sönder nåt i min ägo så betalar jag 1500kr i självrisk, sen får jag nytt! :)

2010-10-31 @ 14:51:56
URL: http://groggludren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0