Hjärnspöken

Jag befinner mig nu i lugnets sköna vrå. Mitt barndomshem!
Min kropp har äntligen börjat slappna av men har under veckans gång haft illamående till och från... Den värsta var dagen jag skulle åka hem, stressen över att jag inte skulle vara hemma så länge. (Då jag höll på att spy... mådde som en kratta)
Sen var det i samband med min kusins begravning (stressreaterat) Sen har jag haft lite illamående o yrsel för det är så jävla mkt saker jag ville göra här hemma. Träffa alla. Åka hit. åka dit. SOVA. SOVA. SOVA. SLAPPA!

Så började illamåendet o tokångesten över att åka tillbaka i Oslo krypa sig på när jag bokade biljett igår. (ville verkligen aldrig mer sätta min fot i oslo!)
Nu ikväll vart illamåendet o yrseln väldigt intensiv o jag gick på toa för att spy. men jag orkade.
Jag gick o la mig på min säng o pulsen var i 180. Jag började tänka positiva tankar om oslo, om alla bra saker, allt höstmys o sånt! Pulsen gick ner. Jag började må bra o jag reser mig upp o är en helt ny människa!
Nu längtar jag nästan lite till Oslo!

Stressen har alltså gett mig sömnsvårigheter o illamående o yrsel. Men nu ska det bli bättre. allt med positiva tankar!

I morgon åker jag till Oslo. Jag bloggar mer när jag har lust.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0