grumpy

Kul att jag just vakna upp med låten "som en boll kommer jag tillbaks till dig.. " (den med ema numminen) på huvudet.
Kollar mitt konto, lönen har trillat in. Det är för lite enligt mina egna kalkyleringar. Men ska på jobbet sen, så ska kika på lönespecen då. Måste fan skicka ett sms till saras telt oxå, har inte fått all lön därifrån från det jag jobbat extra!

Gårkvällen var bra. Evergreen är nice, endel snygga pojkar o en öl för 38kr och 2 min från oss! perfeeekt! :)

Annars då pony? Jo tack, lite små skallebank o sug efter tranbärsjuice. Ganska mkt sug faktiskt.
Måste fan på vinmonopolet då jag råkade sno karens vinflarra igår.. (hon är inte hemma, då passar Pony på!)

blubb blubb

GE MIG TRANBÄRSJUICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0