en ny människa!

Idag var jag på gymmet för första gången på 2,5 år! DET SKÖNASTE JAG VARIT MED OM!
jag hittade mitt gamla träningspapper från sjukgymnasten för mitt knä (som har krånglat med mig igen..)
Så det pumpade jag upp, samt massa för ryggen. Och guess what? JAG HAR INTE ONT I RYGGEN! GÖTT!

Sen att jag ätit dåligt (jobbat..) och tränat och tatt 2 öl, gjorde mig jävligt mkt mer, eh.. lättåpverkad!

Ikväll kom en man in i vår bar o drack öl, en stamgäst såg att han hade en pistol i innefickan i jackan. Herr Polis fick komma o hämta han!

Imorrn drar jag o slidida till hennes mor ute på "landet" gött!

Var det nå mer jag skulle säga? nja. jo.
När jag kommer hem, vet jag om 5 gravida tjockisar! Såg just att en gammal klassis hade fått barn.
åh jo en av mina nattklubbsstammisar på jobbet är jätte på tjocken.

Tror då tamejfan det är Babyboom i Jämtlandia!

JAG VILL GYMMA IGEN! Eller dricka mer öl.
/pööny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0