manikyr


Jag måste rekommendera Emilie på Ponnishovar på dalsbergstien i Oslo!
Hon är helt underbar! Dessa naglarna gjorde hon för en vecka sen, se så vackert det fortfarande är! Den turkosa färgen är Chanel #666, men den tog slut så hon skarvade med lite ljusrosa Chanel #000, det är nya modet att göra så.
Sen så är nya modet att naglarna ska se lite slitna ut, det bevisar att man inte får allt serverat på ett silverfat, att man faktiskt är lite värd som människa!
Så rekommenderar er starkt att gå till Emilie, billig är hon oxå! Ge henne nåra öl så är hon nöjd!

Nu ska jag gå o visa upp mina vackra naglar på gymmet. Självklart går jag inte dit för att träna, endast för att visa upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0