lite kuriosa

Lite kuriosa från mitt jobb.. (Fast jag får ju inte säga nåt om jobbet, så vi säger att detta kommer från en annan bar)

Hur kan man får z-uF att bli Smirnoff ice undrar vi? En som kommer till oss varje helg beställer jämt ZUF och menar Smirnoff Ice. Man vet ju om det, men tycker ju som om att dryga sig, så tar alltid fram Zup när han kommer.
Denna man gav mig även lite käft på att jag skulle vara trevlig, ja jo.. Om han hade kunnat beställa riktigt o vid detta lag lärt sig hur kortmaskinen funkar så jag kan ta nya kunder istället för att hjälpa dig i 1 minut din dryga illaluktande jävel

Dom 2 senaste personerna jag har nekat servering (för jag trott dom varit full) så var den ena en tysk utvecklingsstörd dam, den andra låg tydligen på sjukhus om nätterna i respirator för han hade för lite syre i blodet, därav ögonen som inte hänger med.. eh.

Tror min stammis har fött barn nu! Ändå sen jag började på mitt jobb har jag haft en 27 (typ?) årig tjej hängandes på nattklubben varje fredag o lördag. Förra helgen hade hon 2 veckor till hon skulle föda, och hon kom inte igår.
Men då till min fråga. Vilken höggravid människa hänger varje helg på en nattklubb? (hon hade en höggravid kompis ett par månader oxå, men henne har jag inte sett på typ 3-4 veckor)

Att vara bartender är som att jobba på dagis.
- Eh nej.. inge mer alkohol på dig, men här får du ett glas vatten. Se till att dricka det nu! Så ja! Duktig pojke! Ett glas till!
- Nej tyvärr har jag inte sett din, jacka, telefon, plånbok. - Men om du kollar där du la de så hittar du det säkert!
Alla norskar vet hur den norska alkoholloven är, ändå ska dom försöka sig på
- Men kan jag inte få mig en dubbel JD, snääällllaaaa!
-Ikke försök dig på unge gutt!

Summan av kardemumman är att kissie är den fulaste människa jag sett på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0