klagomål

jag har fått klagomål på att bloggen blitt tråkig. Jag håller med. Jag vågar inte outa allt längre! O mina sambosar blir arg om jag skriver om dom. Så kan ju inte skriva att jag var tvungen att sova på soffan i natt för jag inte ville ligga o höra på... eh? gymnastiska övningar?
Så då kan jag inte heller berätta att jag sov med alla kläderna på o att jag gick med dom på jobbet i morse, givetvis med samma smink!
Men vad jag däremot kan berätta att jag tokvurpade x-antal gånger o har slagit sönder min axel, har en bula på tinningen o demolerat knä. Jättekul att stå i en bar när man bara kan använda en arm?

Jag kan ju oxå berätta att kåt-lovis drog hemifrån mig runt 04 till Mr X i morse.

Kåta människor jag umgås med?

Förresten så har vi startat krig med grannarna!! :D

Kommentarer
Postat av: KaMa

Hahahahaha Emilyyy, jeg LEEEEEEER!!! Hahaha, du er jo bare herlig da.. <3 haha

2010-11-16 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0