hej

men godkväll Ponnihest! Hur står det till? jo men fin fin, tack som frågar!
Varför är du hemma nu? Ja jag slutade som just jobbet, och inte en jävel ville dricka öl med mig!!!! Så var ju tvungen att gå hem då. pust.
Jaha Ponnihest, det var ju "synd". Annars då? jo på Söndag nalkas pepparkaksbak o glöggdrickande hos Blunder  c&o,  och som tur är har jag rödvin hemma o spä ut den alkholfria glöggen med!
Men så bra då lilla Ponnihesten, men varför kallar du henne för blunder?


Madde??

Blunder??


Ah Ponnihesten! Jag har svårt att se skillnad på dom?
Jag vet.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: madde!

hahahah , seriöst så känner jag faktiskt igen mig själv i blunder haha!!

2010-11-19 @ 02:21:43
Postat av: emilie the pony

ja jag sa ju det! hihihi :)

2010-11-19 @ 15:46:31
URL: http://groggludren.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Ser ingen skillnad ju! :D

2010-11-19 @ 23:04:25
URL: http://helly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0